PROJECT MANAGER / CLIENT SERVICE

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

Από εταιρία Επικοινωνίας και Ψηφιακού Μετασχηματισμού ζητείται ο κατάλληλος/η υποψήφιος/α να αναλάβει την υλοποίηση έργων ψηφιακού marketing και διαδικτυακών εφαρμογών για μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. 

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΡΟΛΟΥ:

  • Επαφή με πελάτες, καλλιέργεια ισχυρών σχέσεων, προετοιμασία brief για τις ανάγκες του έργου, προετοιμασία παρουσιάσεων 
  • Project management με στόχο την πορεία των έργων εντός ορισμένου χρονοδιαγράμματος 
  • Παρακολούθηση εμπλεκόμενων ομάδων όσο και χρονοδιαγράμματος των έργων 
  • Έλεγχος και επιβεβαίωση προδιαγραφών των projects σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα τμήματα 
  • Κατάρτιση project plan και παρακολούθηση του 
  • Έγκαιρη ανάδειξη προβλημάτων και την εξεύρεση εναλλακτικών λύσεων με την ενεργή συμμετοχή και ενημέρωση των εμπλεκόμενων τμημάτων 
  • Συνεχής επικοινωνία με τη διοίκηση και διαρκής ενημέρωση καθόλη τη διάρκεια της πορείας των έργων 
  • Κατάρτιση αναφορών προς τη διοίκηση τόσο για την πορεία όσο και για τα σημεία αναφοράς των έργων 

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:

  • Πτυχίο ΑΕΙ με κατεύθυνση διοίκηση επιχειρήσεων ή marketing  
  • Εργασιακή εμπειρία στο χώρο διαχείρισης έργων και εξυπηρέτησης πελατών 
  • Καλή κατανόηση λειτουργίας υπηρεσιών digital marketing, social media, web site development  
  • Καλή γνώση χειρισμού project management εφαρμογών 
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας 
  • Άριστη γνώση χρήσης MS Office 
  • Ικανότητα διαχείρισης χρόνου και οργάνωσης πολλαπλών εργασιών 
  • Προσήλωση στην λεπτομέρεια, στη επίτευξη στόχων και χρονοδιαγραμμάτων 
  • Κριτική ικανότητα και άμεση ανάληψη πρωτοβουλιών και λήψη αποφάσεων 
  • Άριστες διαπροσωπικές σχέσεις, ομαδικότητα και οργανωτικές δεξιότητες 

ΠΑΡΟΧΕΣ:

  • Υβριδικό μοντέλο εργασίας 
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών 
  • Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης σε ένα σύγχρονο, ευχάριστο, δημιουργικό και δυναμικά αναπτυσσόμενο περιβάλλον εργασίας